هوشمندسازی باغ ویلا آقای انتشاری یکی دیگر از پروژه های بی نظیر سها الکترونیک با تمام جزئیات می باشد. در این پروژه از یک پنل مرکزی هوشمند جهت مدیریت کلیه تجهیزات استفاده شده است. و هم چنین توسط یک عدد گجت هوشمند سه درب برقی داخلی یک درب برقی اصلی باغ ویلا و یک لوستر هوشمندسازی شده اند.

استفاده از یک گجت هوشمند در هوشمندسازی باغ ویلا

در هوشمندسازی باغ ویلای آقای انتشاری یکی دیگر از مزیت های محصولات سها الکترونیک قابل مشاهده است. که فقط با یک گجت تمامی تجهیزاتی که با امواج رادیویی RI و RF کار می کنند را می توان هوشمند نمود. در واقع هیچ نیازی نیست که برای هر وسیله یک گجت جداگانه استفاده شود و این باعث شده که یک هوشمندسازی مقرون به صرفه داشته باشند.

شما می توانید به جای اینکه برای انواع تجهیزات از کنترل جداگانه استفاده کنید همه تجهیزات را فقط با یک کنترل یا با تلفن هوشمند خود و اپلیکشن اختصاصی خانه هوشمند سها الکترونیک کنترل کنید.

آبیاری هوشمند

ابیاری هوشمند در پروژه هوشمندسازی باغ ویلا آقای انتشاری به سه روش قابل انجام است.  هم با ریموت و هم با اپلکیشن خانه هوشمند از داخل ساختمان و هم با sms  برای زمان هایی که دور از باغ ویلا هستند قابل انجام می باشد.  به این ترتیب، می‌تواند زمان مناسب آبیاری و حجم آب مصرفی را به صورت دقیق تعیین نمود. و از مهمتر اینکه در زمان هایی که از مکان دور هستند می توانند طبق زمان مشخص خود آبیاری باغ ویلا را به سادگی لمس یک کلید انجام دهند.

سناریوی آبیاری هوشمند با محصولات با کیفیت ، زحمت و فکر و خیال آبیاری را برای صاحب باغ ویلا کم کرده است . در این صورت اگر آقای انتشاری به مسافرت برود نکران اینکه زحمت آبیاری را به چه کسی بپرد یا اینکه آبیاری منظم و به موقع انجام شود، آب هدر نرود و …  را ندارد.  یا حتی اگر باغ اندکی دورتر از محل زندگی اوباشد، دیگر احتیاج به رفت و آمد های مکرر به باغ نمیباشد.

جالبی آبیاری هوشمند وقتی بیشتر به چشم می آید که وقتی آقای انتشاری میزبان مهمان هستند و دقیقا در همان زمان موعد آبیاری باشد مجبور به ترک مهمان ها برای انجام آبیاری نخواهد شد و به راحتی می تواند همانطور که در کنار میهمانان عزیز خود هست با خیال راحت و در زمان مشخص شده آبیاری را نیز انجام دهد.

آبیاری هوشمند در هوشمندسازی باغ ویلا

روشنایی داخلی  و روشنایی محوطه نیز در پروژه هوشمندسازی باغ ویلا آقای انتشاری با بهترین محصولات خانه هوشمندانجام شده است. از جمله کلیدهای لمسی هوشمند پنل مرکزی هوشمند و  استفاده از اپلیکشن اختصتصی سها الکترونیک جهت ایجاد امکان کنترل از راه دور .

هوشمندسازی گرمایش و سرمایش از جمله عملیات های هوشمندسازی با محصولات خانه هوشمند سها الکترونیک می باشد.

وقتی که  کیفیت، نظارت و گارانتی و قیمت مناسب  محصولاتی که استفاده می کنید برایتان مهم باشد، قطعا انتخاب شما سها الکترونیک خواهد بود.

شماهم میتوانید برای یک هوشمندسازی باغ ویلا،  با کیفیت و ومقرون به صرفه به جمع خانواده سها الکترونیک بپیوندید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]